Distinkthedstræning i børnehaveklassen, hvorfor og hvordan?
Research output: Contribution to journal › Journal article › Research
Standard
Distinkthedstræning i børnehaveklassen, hvorfor og hvordan? / Petersen, Dorthe Klint.
In: Nyt om ordblindhed, No. 38, 2004, p. 2-9.Research output: Contribution to journal › Journal article › Research
Harvard
Petersen, DK 2004, 'Distinkthedstræning i børnehaveklassen, hvorfor og hvordan?', Nyt om ordblindhed, no. 38, pp. 2-9.
APA
Petersen, D. K. (2004). Distinkthedstræning i børnehaveklassen, hvorfor og hvordan? Nyt om ordblindhed, (38), 2-9.
Vancouver
Petersen DK. Distinkthedstræning i børnehaveklassen, hvorfor og hvordan? Nyt om ordblindhed. 2004;(38):2-9.
Author
Bibtex
@article{6b76d93074c211dbbee902004c4f4f50,
title = "Distinkthedstr{\ae}ning i b{\o}rnehaveklassen, hvorfor og hvordan?",
abstract = " ",
keywords = "Det Humanistiske Fakultet, Distinkthed, Distinkthedstr{\ae}ning, Fonologiske repr{\ae}sentationer, Udtaletr{\ae}ning",
author = "Petersen, {Dorthe Klint}",
year = "2004",
language = "Dansk",
pages = "2--9",
journal = "Nyt om ordblindhed",
issn = "1396-6685",
publisher = "Dansk Videnscenter for Ordblindhed",
number = "38",
}
RIS
TY - JOUR
T1 - Distinkthedstræning i børnehaveklassen, hvorfor og hvordan?
AU - Petersen, Dorthe Klint
PY - 2004
Y1 - 2004
N2 -
AB -
KW - Det Humanistiske Fakultet
KW - Distinkthed
KW - Distinkthedstræning
KW - Fonologiske repræsentationer
KW - Udtaletræning
M3 - Tidsskriftartikel
SP - 2
EP - 9
JO - Nyt om ordblindhed
JF - Nyt om ordblindhed
SN - 1396-6685
IS - 38
ER -
ID: 74528