13. juli 2023

Kickstart, campusdage og hyttetur for nye studerende

Kickstart:

Som ny studerende får du en god start sammen med dine kommende medstuderende på Niels Bohr Institutet. Det er både socialt og du får masser af uvurderlig god information inden studiestart - så slå det op i din kalender og sæt nogle fede kryds! – gerne nu!

Kickstart på NBI
Billedet er fra sidste års kickstart i august 2022 i den nye Niels Bohr Bygning på Jagtvejen 155A.

Kickstart

Kickstart på fysik er stedet, hvor du kan pudse dine matematik- og fysikevner af igen.

Måske har du haft et sabbatår eller to, eller måske vil du bare gerne være virkelig godt forberedt på undervisningen – eller også er du allerede superskarp og vil bare hygge med det faglige sammen med nye medstuderende.

Du kan være med så meget eller så lidt du kan og har lyst og tid til.

Det er uge 33 og 34 kl. 9:00 – 15:00, man – fre.

Campusdage på NBI
Kom godt fra start med vores Campusdage sammen med dine medstuderende - her fra H.C. Ørsted Institutet.

Campusdage

Her møder du dine tutorer, Niels Bohr Institutets ledelse, nogle af dine undervisere og ikke mindst dine nye medstuderende.

Du får masser af information om det nye studie, info om bøger, IT, det sociale og faglige liv på fysik, klubber, foreninger og meget andet (der er masser!) Fra søndag d. 27. til tirsdag d. 29. august.

Glæd dig til at komme på hyttetur
Glæd dig til at komme på hyttetur sammen med dine nye medstuderende. Det sociale liv på fysikstudiet er utroligt godt, og tilmelder du dig Kickstart kommer du godt fra start. Kan anbefales!

Hyttetur

Hytteturen består af tre hytteture, så her skal du ikke være sammen med alle nye fysikstuderende på én gang.

Der er ca 35 nye studerende og 10 tutorer med på hver hytte – lidt mere overskueligt.

Hytteturen er hyggelig og rar, og vores vigtigste opgave er at sørge for, at lige netop du føler dig godt tilpas, uanset om du er festglad eller hellere vil lære folk at kende i et mere stilfærdigt tempo – der er plads til alle!

Fra tirsdag d. 29. august til lørdag d. 2. september.