En funktionel tilgang til grammatik - hvorfor og hvordan?
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Formidling
Standard
En funktionel tilgang til grammatik - hvorfor og hvordan? / Lindschouw, Jan Juhl.
I: Sproglaereren, Bind 1/2022, 2022, s. 6-9.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Formidling
Harvard
Lindschouw, JJ 2022, 'En funktionel tilgang til grammatik - hvorfor og hvordan?', Sproglaereren, bind 1/2022, s. 6-9.
APA
Lindschouw, J. J. (2022). En funktionel tilgang til grammatik - hvorfor og hvordan? Sproglaereren, 1/2022, 6-9.
Vancouver
Lindschouw JJ. En funktionel tilgang til grammatik - hvorfor og hvordan? Sproglaereren. 2022;1/2022:6-9.
Author
Bibtex
@article{dbb3b268a62749cdadd198828ca1fd26,
title = "En funktionel tilgang til grammatik - hvorfor og hvordan?",
keywords = "Det Humanistiske Fakultet, kommunikativ kompetence, funktionel grammatik, taskbaseret undervisning",
author = "Lindschouw, {Jan Juhl}",
year = "2022",
language = "Dansk",
volume = "1/2022",
pages = "6--9",
journal = "Sproglaereren",
issn = "0108-6154",
}
RIS
TY - JOUR
T1 - En funktionel tilgang til grammatik - hvorfor og hvordan?
AU - Lindschouw, Jan Juhl
PY - 2022
Y1 - 2022
KW - Det Humanistiske Fakultet
KW - kommunikativ kompetence
KW - funktionel grammatik
KW - taskbaseret undervisning
M3 - Tidsskriftartikel
VL - 1/2022
SP - 6
EP - 9
JO - Sproglaereren
JF - Sproglaereren
SN - 0108-6154
ER -
ID: 288788479