Standard
Kortlægning af indsatser organiseret i små grupper for elever med læsevanskeligheder i 3.-6. kl.: Systematisk overblik over eksisterende effektundersøgelser. / Daugaard, Hanne Trebbien; Elbro, Carsten.
Kortlægning af indsatser organiseret i små grupper for elever med læsevanskeligheder i 3.-6. kl.: Systematisk overblik over eksisterende effektundersøgelser. red. / Anne-Mette Veber Nielsen. Nationalt Videnscenter for Læsning, 2022.
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til rapport › Forskning › fagfællebedømt
Harvard
Daugaard, HT
& Elbro, C 2022,
Kortlægning af indsatser organiseret i små grupper for elever med læsevanskeligheder i 3.-6. kl.: Systematisk overblik over eksisterende effektundersøgelser. i A-MV Nielsen (red.),
Kortlægning af indsatser organiseret i små grupper for elever med læsevanskeligheder i 3.-6. kl.: Systematisk overblik over eksisterende effektundersøgelser. Nationalt Videnscenter for Læsning. <
https://www.videnomlaesning.dk/projekter/laeseindsatser-i-smaa-grupper/>
APA
Daugaard, H. T.
, & Elbro, C. (2022).
Kortlægning af indsatser organiseret i små grupper for elever med læsevanskeligheder i 3.-6. kl.: Systematisk overblik over eksisterende effektundersøgelser. I A-M. V. Nielsen (red.),
Kortlægning af indsatser organiseret i små grupper for elever med læsevanskeligheder i 3.-6. kl.: Systematisk overblik over eksisterende effektundersøgelser Nationalt Videnscenter for Læsning.
https://www.videnomlaesning.dk/projekter/laeseindsatser-i-smaa-grupper/
Vancouver
Daugaard HT, Elbro C. Kortlægning af indsatser organiseret i små grupper for elever med læsevanskeligheder i 3.-6. kl.: Systematisk overblik over eksisterende effektundersøgelser. I Nielsen A-MV, red., Kortlægning af indsatser organiseret i små grupper for elever med læsevanskeligheder i 3.-6. kl.: Systematisk overblik over eksisterende effektundersøgelser. Nationalt Videnscenter for Læsning. 2022
Author
Daugaard, Hanne Trebbien ; Elbro, Carsten. / Kortlægning af indsatser organiseret i små grupper for elever med læsevanskeligheder i 3.-6. kl.: Systematisk overblik over eksisterende effektundersøgelser. Kortlægning af indsatser organiseret i små grupper for elever med læsevanskeligheder i 3.-6. kl.: Systematisk overblik over eksisterende effektundersøgelser. red. / Anne-Mette Veber Nielsen. Nationalt Videnscenter for Læsning, 2022.
Bibtex
@inbook{30ab327f63ac46b18140361cc0bf16bd,
title = "Kortl{\ae}gning af indsatser organiseret i sm{\aa} grupper for elever med l{\ae}sevanskeligheder i 3.-6. kl.: Systematisk overblik over eksisterende effektunders{\o}gelser",
keywords = "Det Humanistiske Fakultet, L{\ae}sning, l{\ae}seundervisning, specialundervisning",
author = "Daugaard, {Hanne Trebbien} and Carsten Elbro",
year = "2022",
language = "Dansk",
editor = "Nielsen, {Anne-Mette Veber}",
booktitle = "Kortl{\ae}gning af indsatser organiseret i sm{\aa} grupper for elever med l{\ae}sevanskeligheder i 3.-6. kl.",
publisher = "Nationalt Videnscenter for L{\ae}sning",
}
RIS
TY - GEN
T1 - Kortlægning af indsatser organiseret i små grupper for elever med læsevanskeligheder i 3.-6. kl.: Systematisk overblik over eksisterende effektundersøgelser
AU - Daugaard, Hanne Trebbien
AU - Elbro, Carsten
PY - 2022
Y1 - 2022
KW - Det Humanistiske Fakultet
KW - Læsning
KW - læseundervisning
KW - specialundervisning
M3 - Bidrag til rapport
BT - Kortlægning af indsatser organiseret i små grupper for elever med læsevanskeligheder i 3.-6. kl.
A2 - Nielsen, Anne-Mette Veber
PB - Nationalt Videnscenter for Læsning
ER -