Multichannel strategy, universalism, and the challenge of audience fragmentation
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
Bidragets oversatte titel | Multikanal-strategi, universalisme og udfordringen med publikumsfragmentering |
---|---|
Originalsprog | Engelsk |
Titel | Universalism in Public Service Media : RIPE@2019 |
Redaktører | Philip Savage, Mercedes Medina, Gregory F. Lowe |
Antal sider | 21 |
Udgivelsessted | Göteborg |
Forlag | Nordicom |
Publikationsdato | jun. 2020 |
Sider | 91-111 |
Kapitel | 6 |
ISBN (Trykt) | 978-91-88855-26-8 |
Status | Udgivet - jun. 2020 |
Navn | RIPE@ |
---|---|
Nummer | 9 |
- Det Humanistiske Fakultet - Public Service Media, Linear and non-linear television, Legacy mass media, Danish media
Forskningsområder
Links
- https://www.nordicom.gu.se/sv/system/tdf/kapitel-pdf/06_lassen.pdf?file=1&type=node&id=40758&force=
Forlagets udgivne version
ID: 245710948