Kendthed eller kendskab? Om infortainment og journalistik
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Formidling
Standard
Kendthed eller kendskab? Om infortainment og journalistik. / Hjarvard, Stig.
I: "Reklame", Nr. 2, 1997, s. 12-15.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Formidling
Harvard
Hjarvard, S 1997, 'Kendthed eller kendskab? Om infortainment og journalistik', "Reklame", nr. 2, s. 12-15.
APA
Hjarvard, S. (1997). Kendthed eller kendskab? Om infortainment og journalistik. "Reklame", (2), 12-15.
Vancouver
Hjarvard S. Kendthed eller kendskab? Om infortainment og journalistik. "Reklame". 1997;(2):12-15.
Author
Bibtex
@article{6dd12dd074cb11dbbee902004c4f4f50,
title = "Kendthed eller kendskab?: Om infortainment og journalistik",
keywords = "Det Humanistiske Fakultet, politik, underholdning, infotainment, journalistik",
author = "Stig Hjarvard",
note = "{"}Reklame{"} udgives af Danske Reklamebureauers Brancheforening, DRB.",
year = "1997",
language = "Dansk",
pages = "12--15",
journal = "{"}Reklame{"}",
number = "2",
}
RIS
TY - JOUR
T1 - Kendthed eller kendskab?
T2 - Om infortainment og journalistik
AU - Hjarvard, Stig
N1 - "Reklame" udgives af Danske Reklamebureauers Brancheforening, DRB.
PY - 1997
Y1 - 1997
KW - Det Humanistiske Fakultet
KW - politik
KW - underholdning
KW - infotainment
KW - journalistik
M3 - Tidsskriftartikel
SP - 12
EP - 15
JO - "Reklame"
JF - "Reklame"
IS - 2
ER -
ID: 231188