Standard
Øget læringsudbytte gennem forbedret forberedelse og højere aktivitetsniveau i et klimafysikkursus på universitetsniveau : En praktisk anvendelse af flipped classroom og Brousseaus teori om didaktiske situationer. / Rasmussen, Sune Olander; Rasmussen, Dorte Elisabeth; Børgesen, Nana Quistgaard.
I:
MONA: Matematik og Naturfagsdidaktik, Bind 1, 06.03.2017, s. 22-36.
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Harvard
Rasmussen, SO, Rasmussen, DE & Børgesen, NQ 2017, 'Øget læringsudbytte gennem forbedret forberedelse og højere aktivitetsniveau i et klimafysikkursus på universitetsniveau: En praktisk anvendelse af flipped classroom og Brousseaus teori om didaktiske situationer', MONA: Matematik og Naturfagsdidaktik, bind 1, s. 22-36.
APA
Rasmussen, S. O., Rasmussen, D. E., & Børgesen, N. Q. (2017). Øget læringsudbytte gennem forbedret forberedelse og højere aktivitetsniveau i et klimafysikkursus på universitetsniveau: En praktisk anvendelse af flipped classroom og Brousseaus teori om didaktiske situationer. MONA: Matematik og Naturfagsdidaktik, 1, 22-36.
Vancouver
Rasmussen SO, Rasmussen DE, Børgesen NQ. Øget læringsudbytte gennem forbedret forberedelse og højere aktivitetsniveau i et klimafysikkursus på universitetsniveau: En praktisk anvendelse af flipped classroom og Brousseaus teori om didaktiske situationer. MONA: Matematik og Naturfagsdidaktik. 2017 mar. 6;1:22-36.
Author
Rasmussen, Sune Olander ; Rasmussen, Dorte Elisabeth ; Børgesen, Nana Quistgaard. / Øget læringsudbytte gennem forbedret forberedelse og højere aktivitetsniveau i et klimafysikkursus på universitetsniveau : En praktisk anvendelse af flipped classroom og Brousseaus teori om didaktiske situationer. I: MONA: Matematik og Naturfagsdidaktik. 2017 ; Bind 1. s. 22-36.
Bibtex
@article{44c2cc2087f44b9a82cd18c07b187124,
title = "{\O}get l{\ae}ringsudbytte gennem forbedret forberedelse og h{\o}jere aktivitetsniveau i et klimafysikkursus p{\aa} universitetsniveau: En praktisk anvendelse af flipped classroom og Brousseaus teori om didaktiske situationer",
author = "Rasmussen, {Sune Olander} and Rasmussen, {Dorte Elisabeth} and B{\o}rgesen, {Nana Quistgaard}",
year = "2017",
month = mar,
day = "6",
language = "Dansk",
volume = "1",
pages = "22--36",
journal = "MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik",
issn = "1604-8628",
publisher = "Institut for Naturfagenes Didaktik, K{\o}benhavns Universitet",
}
RIS
TY - JOUR
T1 - Øget læringsudbytte gennem forbedret forberedelse og højere aktivitetsniveau i et klimafysikkursus på universitetsniveau
T2 - En praktisk anvendelse af flipped classroom og Brousseaus teori om didaktiske situationer
AU - Rasmussen, Sune Olander
AU - Rasmussen, Dorte Elisabeth
AU - Børgesen, Nana Quistgaard
PY - 2017/3/6
Y1 - 2017/3/6
M3 - Tidsskriftartikel
VL - 1
SP - 22
EP - 36
JO - MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik
JF - MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik
SN - 1604-8628
ER -