Pædagogisk feltforskning og Procesanalytisk metodologi: Procesanalytisk teori og Metode
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Doktordisputats › Forskning
Standard
Pædagogisk feltforskning og Procesanalytisk metodologi : Procesanalytisk teori og Metode. / Borgnakke, Karen.
København : Akademisk Forlag, 1996.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Doktordisputats › Forskning
Harvard
APA
Vancouver
Author
Bibtex
}
RIS
TY - THES
T1 - Pædagogisk feltforskning og Procesanalytisk metodologi
T2 - Procesanalytisk teori og Metode
AU - Borgnakke, Karen
N1 - 2 bd.
PY - 1996
Y1 - 1996
N2 - disputatsen kortlægger projektpædagogikkens teori/praksis-relationer gennem empiriske studier i det baggrundsteoretiske, det uddannelsesinstitutionelle og det undervisningspraktiske felt
AB - disputatsen kortlægger projektpædagogikkens teori/praksis-relationer gennem empiriske studier i det baggrundsteoretiske, det uddannelsesinstitutionelle og det undervisningspraktiske felt
KW - Faculty of Humanities
KW - feltforskning
KW - procesanalyse
KW - etnografiske studier i projektarbejde og læring
KW - projektpædagogik
KW - kvalitativ forskningsmetodologi
M3 - Doctoral thesis
SN - 87 -613-0002-0
BT - Pædagogisk feltforskning og Procesanalytisk metodologi
PB - Akademisk Forlag
CY - København
ER -
ID: 19002