Den elitære masseuddannelse: Et kvalitativt eller kvantitativt modsætningsforhold?
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning
Standard
Den elitære masseuddannelse : Et kvalitativt eller kvantitativt modsætningsforhold? / Warburg, Margit.
I: Humanist, Nr. 8, 1997, s. 8-10.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning
Harvard
Warburg, M 1997, 'Den elitære masseuddannelse: Et kvalitativt eller kvantitativt modsætningsforhold?', Humanist, nr. 8, s. 8-10.
APA
Warburg, M. (1997). Den elitære masseuddannelse: Et kvalitativt eller kvantitativt modsætningsforhold? Humanist, (8), 8-10.
Vancouver
Warburg M. Den elitære masseuddannelse: Et kvalitativt eller kvantitativt modsætningsforhold? Humanist. 1997;(8):8-10.
Author
Bibtex
@article{14d729f074cb11dbbee902004c4f4f50,
title = "Den elit{\ae}re masseuddannelse: Et kvalitativt eller kvantitativt mods{\ae}tningsforhold?",
abstract = " ",
keywords = "Det Humanistiske Fakultet, religionsvidenskab",
author = "Margit Warburg",
year = "1997",
language = "Dansk",
pages = "8--10",
journal = "Humanist",
issn = "0107-9573",
number = "8",
}
RIS
TY - JOUR
T1 - Den elitære masseuddannelse
T2 - Et kvalitativt eller kvantitativt modsætningsforhold?
AU - Warburg, Margit
PY - 1997
Y1 - 1997
N2 -
AB -
KW - Det Humanistiske Fakultet
KW - religionsvidenskab
M3 - Tidsskriftartikel
SP - 8
EP - 10
JO - Humanist
JF - Humanist
SN - 0107-9573
IS - 8
ER -
ID: 227101