Hollywoods generobring af det danske marked efter 2. verdenskrig
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning
Standard
Hollywoods generobring af det danske marked efter 2. verdenskrig. / Ulff-Møller, Jens.
I: Sekvens. Audiovisual Media in Transition, Nr. nr. 14, 2000, s. 243-283.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning
Harvard
Ulff-Møller, J 2000, 'Hollywoods generobring af det danske marked efter 2. verdenskrig', Sekvens. Audiovisual Media in Transition, nr. nr. 14, s. 243-283.
APA
Ulff-Møller, J. (2000). Hollywoods generobring af det danske marked efter 2. verdenskrig. Sekvens. Audiovisual Media in Transition, (nr. 14), 243-283.
Vancouver
Ulff-Møller J. Hollywoods generobring af det danske marked efter 2. verdenskrig. Sekvens. Audiovisual Media in Transition. 2000;(nr. 14):243-283.
Author
Bibtex
@article{2b97c71074c811dbbee902004c4f4f50,
title = "Hollywoods generobring af det danske marked efter 2. verdenskrig",
keywords = "Det Humanistiske Fakultet, dansk filmhistorie, filmsociologi, film{\o}konomi, filmpolitik",
author = "Jens Ulff-M{\o}ller",
note = "ISBN 87-89505239 ",
year = "2000",
language = "Dansk",
pages = "243--283",
journal = "Sekvens. Audiovisual Media in Transition",
issn = "0106-2484",
number = "nr. 14",
}
RIS
TY - JOUR
T1 - Hollywoods generobring af det danske marked efter 2. verdenskrig
AU - Ulff-Møller, Jens
N1 - ISBN 87-89505239
PY - 2000
Y1 - 2000
KW - Det Humanistiske Fakultet
KW - dansk filmhistorie
KW - filmsociologi
KW - filmøkonomi
KW - filmpolitik
M3 - Tidsskriftartikel
SP - 243
EP - 283
JO - Sekvens. Audiovisual Media in Transition
JF - Sekvens. Audiovisual Media in Transition
SN - 0106-2484
IS - nr. 14
ER -
ID: 179385