Hvilken skriveundervisning har universitetet brug for? Retorisk tænkning og pædagogisk praksis
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning
Standard
Hvilken skriveundervisning har universitetet brug for? Retorisk tænkning og pædagogisk praksis. / Kock, Christian Erik J.
Ulike perspektiv på læring og læringsforskning. red. / Olga Dysthe. Oslo : Cappelen Damm Akademisk, 1997. s. 29.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning
Harvard
Kock, CEJ 1997, Hvilken skriveundervisning har universitetet brug for? Retorisk tænkning og pædagogisk praksis. i O Dysthe (red.), Ulike perspektiv på læring og læringsforskning. Cappelen Damm Akademisk, Oslo, s. 29.
APA
Kock, C. E. J. (1997). Hvilken skriveundervisning har universitetet brug for? Retorisk tænkning og pædagogisk praksis. I O. Dysthe (red.), Ulike perspektiv på læring og læringsforskning (s. 29). Cappelen Damm Akademisk.
Vancouver
Kock CEJ. Hvilken skriveundervisning har universitetet brug for? Retorisk tænkning og pædagogisk praksis. I Dysthe O, red., Ulike perspektiv på læring og læringsforskning. Oslo: Cappelen Damm Akademisk. 1997. s. 29
Author
Bibtex
@inbook{2847352074cb11dbbee902004c4f4f50,
title = "Hvilken skriveundervisning har universitetet brug for?: Retorisk t{\ae}nkning og p{\ae}dagogisk praksis",
keywords = "Det Humanistiske Fakultet, retorik, universitetsp{\ae}dagogik, skriveundervisning",
author = "Kock, {Christian Erik J.}",
year = "1997",
language = "Dansk",
isbn = "82-456-0145-4",
pages = "29",
editor = "Olga Dysthe",
booktitle = "Ulike perspektiv p{\aa} l{\ae}ring og l{\ae}ringsforskning",
publisher = "Cappelen Damm Akademisk",
}
RIS
TY - CHAP
T1 - Hvilken skriveundervisning har universitetet brug for?
T2 - Retorisk tænkning og pædagogisk praksis
AU - Kock, Christian Erik J.
PY - 1997
Y1 - 1997
KW - Det Humanistiske Fakultet
KW - retorik
KW - universitetspædagogik
KW - skriveundervisning
M3 - Bidrag til bog/antologi
SN - 82-456-0145-4
SP - 29
BT - Ulike perspektiv på læring og læringsforskning
A2 - Dysthe, Olga
PB - Cappelen Damm Akademisk
CY - Oslo
ER -
ID: 228191