Forcerede memes
Research output: Contribution to journal › Journal article › Communication
Standard
Forcerede memes. / Konzack, Lars.
In: www.kommunikationsforum.dk, 11.11.2014.Research output: Contribution to journal › Journal article › Communication
Harvard
APA
Vancouver
Author
Bibtex
}
RIS
TY - JOUR
T1 - Forcerede memes
AU - Konzack, Lars
PY - 2014/11/11
Y1 - 2014/11/11
N2 - Når du skaber en meme-kampagne er din kommunikationsstrategi ikke kun afhængig af, at andre vil dele dit materiale. ... Lav viral markedsføring i stedet og så kan du håbe på (eller frygte), at det bliver til et internet-mem. Ansæt de rigtige medarbejdere. Ligesom mange andre mennesker er du sikkert på Facebook og Twitter og føler dig allerede som ekspert i sociale medier. Desuden har du flere gange været inde på Know Your Meme. ... Tænk globalt.
AB - Når du skaber en meme-kampagne er din kommunikationsstrategi ikke kun afhængig af, at andre vil dele dit materiale. ... Lav viral markedsføring i stedet og så kan du håbe på (eller frygte), at det bliver til et internet-mem. Ansæt de rigtige medarbejdere. Ligesom mange andre mennesker er du sikkert på Facebook og Twitter og føler dig allerede som ekspert i sociale medier. Desuden har du flere gange været inde på Know Your Meme. ... Tænk globalt.
KW - Det Humanistiske Fakultet
KW - Internet
KW - Markedsføring
M3 - Tidsskriftartikel
JO - KommunikationsForum
JF - KommunikationsForum
SN - 1901-3035
ER -
ID: 137753827