Reklamefilmens digitale æstetik
Research output: Contribution to journal › Journal article › Research › peer-review
Standard
Reklamefilmens digitale æstetik. / Hansen, Lennard Højbjerg.
In: MÆRKK – Æstetik og Kommunikation, Vol. 01, 12.2012, p. 179-203.Research output: Contribution to journal › Journal article › Research › peer-review
Harvard
APA
Vancouver
Author
Bibtex
}
RIS
TY - JOUR
T1 - Reklamefilmens digitale æstetik
AU - Hansen, Lennard Højbjerg
PY - 2012/12
Y1 - 2012/12
N2 - Reklamefilmens visuelle udtryk har i de sidste 10 år ændret sig radikalt. Det er artiklens mål at demonstrere hvorledes denne ændring er udtryk for en "digital æstetik", der udspringer at såvel de produktionsprocesser (computerbaserede) reklamefilnen er underlagt som af de smagsnormer, der hersker i nutidens samfund.
AB - Reklamefilmens visuelle udtryk har i de sidste 10 år ændret sig radikalt. Det er artiklens mål at demonstrere hvorledes denne ændring er udtryk for en "digital æstetik", der udspringer at såvel de produktionsprocesser (computerbaserede) reklamefilnen er underlagt som af de smagsnormer, der hersker i nutidens samfund.
KW - Det Humanistiske Fakultet
KW - Reklamer, æstetik, Musik, viraler
M3 - Tidsskriftartikel
VL - 01
SP - 179
EP - 203
JO - MÆRKK – Æstetik og Kommunikation
JF - MÆRKK – Æstetik og Kommunikation
SN - 2245-2818
ER -
ID: 46382832