TV-værter, kommercialisering og køn i Norden: En komparativ undersøgelse med fokus på forholdet mellem public service og reklamekanaler
Research output: Book/Report › Book › Research › peer-review
Standard
TV-værter, kommercialisering og køn i Norden : En komparativ undersøgelse med fokus på forholdet mellem public service og reklamekanaler. / Pedersen, Vibeke.
Musæum Tusculanum, 1999. 102 p.Research output: Book/Report › Book › Research › peer-review
Harvard
Pedersen, V 1999, TV-værter, kommercialisering og køn i Norden: En komparativ undersøgelse med fokus på forholdet mellem public service og reklamekanaler. Musæum Tusculanum.
APA
Pedersen, V. (1999). TV-værter, kommercialisering og køn i Norden: En komparativ undersøgelse med fokus på forholdet mellem public service og reklamekanaler. Musæum Tusculanum.
Vancouver
Pedersen V. TV-værter, kommercialisering og køn i Norden: En komparativ undersøgelse med fokus på forholdet mellem public service og reklamekanaler. Musæum Tusculanum, 1999. 102 p.
Author
Bibtex
@book{a45caeadaa5a4db984267d8382fe51f8,
title = "TV-v{\ae}rter, kommercialisering og k{\o}n i Norden: En komparativ unders{\o}gelse med fokus p{\aa} forholdet mellem public service og reklamekanaler",
keywords = "Det Humanistiske Fakultet, tv-v{\ae}rter, public service-tv Norden",
author = "Vibeke Pedersen",
year = "1999",
language = "Flere sprog",
isbn = "87-88847-10-1",
publisher = "Mus{\ae}um Tusculanum",
}
RIS
TY - BOOK
T1 - TV-værter, kommercialisering og køn i Norden
T2 - En komparativ undersøgelse med fokus på forholdet mellem public service og reklamekanaler
AU - Pedersen, Vibeke
PY - 1999
Y1 - 1999
KW - Det Humanistiske Fakultet
KW - tv-værter, public service-tv Norden
M3 - Bog
SN - 87-88847-10-1
BT - TV-værter, kommercialisering og køn i Norden
PB - Musæum Tusculanum
ER -
ID: 160449368