Brug af andres varemærker i digitale medier: Et bidrag til afklaring af varemærkerettens indhold og grænseflade
Research output: Book/Report › Ph.D. thesis › Research
Standard
Brug af andres varemærker i digitale medier : Et bidrag til afklaring af varemærkerettens indhold og grænseflade. / Wallberg, Knud.
København : Djøf Forlag, 2015. 416 p.Research output: Book/Report › Ph.D. thesis › Research
Harvard
Wallberg, K 2015, Brug af andres varemærker i digitale medier: Et bidrag til afklaring af varemærkerettens indhold og grænseflade. Djøf Forlag, København.
APA
Wallberg, K. (2015). Brug af andres varemærker i digitale medier: Et bidrag til afklaring af varemærkerettens indhold og grænseflade. Djøf Forlag.
Vancouver
Wallberg K. Brug af andres varemærker i digitale medier: Et bidrag til afklaring af varemærkerettens indhold og grænseflade. København: Djøf Forlag, 2015. 416 p.
Author
Bibtex
@phdthesis{d33c01c5a6ea438ea63bf500ac5305ad,
title = "Brug af andres varem{\ae}rker i digitale medier: Et bidrag til afklaring af varem{\ae}rkerettens indhold og gr{\ae}nseflade",
keywords = "Det Juridiske Fakultet",
author = "Knud Wallberg",
year = "2015",
language = "Dansk",
isbn = "978-87-574-3512-2",
publisher = "Dj{\o}f Forlag",
}
RIS
TY - BOOK
T1 - Brug af andres varemærker i digitale medier
T2 - Et bidrag til afklaring af varemærkerettens indhold og grænseflade
AU - Wallberg, Knud
PY - 2015
Y1 - 2015
KW - Det Juridiske Fakultet
M3 - Ph.d.-afhandling
SN - 978-87-574-3512-2
BT - Brug af andres varemærker i digitale medier
PB - Djøf Forlag
CY - København
ER -
ID: 138861858